Reisblog Ilona den Hartog

The American Dream

Toen we jong waren zeiden mijn ouders altijd: “Als jullie 16 zijn gaan we op reis naar Amerika”. Toen we eenmaal 16 waren, werd dat ‘na de middelbare school’. Nu, een paar jaar verder, is het eindelijk zover: De eerste stapjes in de voorbereiding voor een camperreis door zuidwest Amerika zijn gezet!

Van eind januari t/m half mei ga ik op stage naar Boston, USA om mijn master Biomedical Engineering af te ronden. Ik ga vier maanden onderzoek doen bij het Wyss Institute for Biologicaly Inspired Engineering van Harvard University en daarna is het tijd om de USA beter te verkennen!

Vandaag hebben pap, mam, Niels en ik, ons voor het eerst georiënteerd op deze reis bij een presentatie over camperreizen door Amerika. Er was ook een echte Amerikaanse camper aanwezig om een kijkje in te nemen. Met een foto voor een afbeelding van een nationaal park, leek het bijna of we al op reis waren!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!