Reisblog Ilona den Hartog

Goed nieuws reist snel

Het kwam niet onverwacht, maar we blijken niet de enige te zijn die Amerika een interessante reisbestemming vind! Al snel na het plaatsen van de vorige blog over onze reisplannen, kregen we veel leuke reacties van mensen die ook op in Boston stage geweest waren of nog gaan, of die al eens een reis naar de USA hebben gemaakt. Het is inspirerend om te discussiëren over de “must see” plekken en handig om informatie uit te wisselen over het vinden van kamers en andere praktische zaken. We hebben onder andere een gezellige en interessante avond gehad bij Jos en Els en onze reisplannen nog verder uitgewerkt. Bedankt allemaal!

Ik zit ondertussen in alle mogelijke facebookgroepen en heb tientallen berichtjes naar verhuurders gestuurd, maar heb nog geen kamer gevonden. Gelukkig heb ik nog een paar maanden, maar mocht iemand via via over een lege kamer horen, dan hoor ik het graag!

Ondertussen heb ik alle papieren om mijn visum aan te vragen binnen! Wat fijn dat ik naar een grote universiteit ga waar alles strak geregeld is, dat maakt dat het hele proces redelijk vlot en soepel verloopt. Na een hoop geld te hebben overgemaakt naar de Amerikaanse overheid ben ik nu klaar om een afspraak te maken op het consulaat en hoop ik ruim voor de kerstvakantie mijn visum binnen te hebben.

Afgelopen week heb ik gehoord dat ik ook mijn allerlaatste tentamen gehaald heb! Alles voor mijn afstuderen en stage kon nu dus echt officieel vastgelegd worden. Mijn afstudeerdatum is vastgesteld op maandag 9 januari. Die dag mag ik de resultaten van mijn afstudeerproject presenteren voor geïnteresseerden en verdedigen voor een klein comité. Komende tijd staat daarom vooral in het teken van het schrijven van mijn verslag en het afronden van de laatste experimenten in het lab. Mocht je me missen, dan ben ik te vinden onder een steen achter mijn laptop!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!